۹ پاسخ

وای منم اینجوریم آدم از خودش خجالت میکشه آنقدر نفخ می‌کنه 🤣🤣😂

آلبالو که خوبه من خوراک لوبیا چش بلبلی خوردم 😅 دارم میترکم

یکم قدم بزن بادت خالی میشه 😁😝

عه ینی البالونفخ میده؟

کندربخور.

آب آلبالو 🤦‍♀️😂

چای نبات بخور

میگن آلبالو زایمان زود رس میاره زیاد نخور

کندر بخور

سوال های مرتبط

مامان دلنیا مامان دلنیا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قند عسلم🍭 مامان قند عسلم🍭 هفته سی‌ودوم بارداری