خانما من خیلی نفخ کردم دارم میترکم چی بخورم کمتر شه

۱۱ پاسخ

عرق نعناع رو با آب رقیق کن عالیه بخوری

دوتا قاشق عرق نعنا

عرق نعنا رو با اب قاطی کن بخور
قرص دامتیکون هم اگه داری خوبه دکتر بهم گفت

درمانش فقط انجیر من یعنی از اول بارداری تا 19 هفته کشته بود منو انجیر خوردم روزی دوتا سه تا از اون به بعد ندارم اصلا

عرق نعناع

انجیر خشک تو اب بزار ۲۴ساعت بهد بخور با ابش

ربطی نداره من سر پسرم داشتم سر اینکی هم دارم دختره

آدامس بخور
لیمو برش بزن بزار کنارت بخور

ادامس کندر بجو خیلی خوبه

پسره بچتون؟ منم نفخ دارم خیلییی دلم پاره میشه انگار وپسره میگن پسر خیلی دل نفخ میکنه

چای نبات اگه برات ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان امین مامان مامان امین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓🤍 مامان توت فرنگی 🍓🤍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهسا مامان مهسا هفته بیست‌ویکم بارداری