خانما من یبوستم خیلی شدیده دارم می‌ترکم چیکار کنم؟

۳ پاسخ

پرتغال روزانه دوتا ،انجیر اب جوش زده که ژله بندازه عالیه

توت فرنگی خیلی خیلی خوبه.حتما بخور
من تنبلی روده دارم از بچگی.تو بارداری چون میوه زیاد میخورم کلا یبوست نداشتم.ولی از همه بهتر توت فرنگی و کیویه

منم همینطوری شدم.الان دارم شیاف هموروئید استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی
مامان علیرضاوابولفضل مامان علیرضاوابولفضل هفته بیست‌ونهم بارداری