پرتغال روزانه دوتا ،انجیر اب جوش زده که ژله بندازه عالیه
توت فرنگی خیلی خیلی خوبه.حتما بخور
من تنبلی روده دارم از بچگی.تو بارداری چون میوه زیاد میخورم کلا یبوست نداشتم.ولی از همه بهتر توت فرنگی و کیویه
منم همینطوری شدم.الان دارم شیاف هموروئید استفاده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.