خانما یبوست دارم چیکار کنم
چی بخورم که یبوستم رفع بشه ؟

۸ پاسخ

صبح ناشتا آب ولرم
کاهو و سالاد با هر وعده غذایی
آب زیاد
میوه
شیر گرم یا ولرم
قبل از غذا یه قاشق روغن زیتون

الو خشك يا قيصي رو بزار خيس بخوره بعد اينكه نرم شد بخور

هر روززیتون بخور و کاهو بخور اصلا یبوست نداری

کاهو و روغن زیتون کنار غذا همیشه استفاده کن ....آب زیاااااد

شربت لاکسی ژل ، برگ آلو زرد

شیر سرد

آب انجیر

انجیر کاهو کیوی

سوال های مرتبط

مامان سپهر🧸🥨 مامان سپهر🧸🥨 ۸ ماهگی
مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری