سلام
چی بخورم یبوست ام رفع بشه ؟؟؟؟

۱۴ پاسخ

همه مواردی که دوستان گفتن
جز خاکشیر
اصلا برای ماهانی اول بارداری خوب نیس
معمولا به اونایی که ماه آخر هستن و زایمان طبیعی میخوان میدن که دهانه رحم نرم بشه

خواهش میکنم

من انجیر پیشنهاد نمیکنم چون خودم امتحان کردم داشتم تلف میشدم به نظرم چیزای ابکی بخور مثل سوپ اینا بخور راحت بری بیرون

انجیر

ناشتایی شیر گرم

الو و انجیر خشکو بذار اب ولرم بعد بخور

شیر موز
موز

توت و الو بخارا

عزیزم من به شدت یبوست بودم فقط آلو بخارا روزی ۵،۶ دا بخور

الوسبز

انجیر
آب زیاد خوردن
سالاد همراه با یک قاشق روغن زیتون

آب سیب طبیعی

کیوی.الو

انجیر وگلابی

سوال های مرتبط

مامان علیرضاوابولفضل مامان علیرضاوابولفضل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آراز و آوا مامان آراز و آوا ۲ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 💙تودلیم💙 مامان 💙تودلیم💙 روزهای ابتدایی تولد