بچه ها چی بخورم فوری یبوستم خوب بشه دارم میمیرم

۱۸ پاسخ

تمر هندی

با خوردن چیزی درست نمیشه، شیاف گلیسیرین بزار رااحت فشارم بهت نمیاد

از اون شیافا بخر بزار تو خونه باشه موقع یبوست بزار، بعدشم شما ید روزی یبار سوپ یا اش بخوری

کیوی بخور
انجیر خشک و زردالو بزار تو آب صبح ناشتا بخور
کاهو بخور
یکی میگفت نودل هم خوبه
من امتحان نکردم

من واقعا این کارو کردم وااااقعاعالی بوده..

انجیر خشک رو توی شیر یااب ولرم بخیسون ازشب تاصبح
صبح ناشتا بخور هم اب هم انجیر رو اگ هرروزاین کاروکنی هیچ مشکلی در دستشویی رفتن نداری مطمئن باش

شربت لاکتولوز ناشتا ۳ قاشق با یک لیوان آب دکتر بهم داد

شیاف بیزاکودیل هم میتونی استفاده کنی

گل محمدی تو شیر بنداز بجوشه ولرم شد بخور

کیوی و انجیر یا برگ‌ زردآلو خیس کن بخور خوبه

شربت منیزیم هیدروکساید ۲قاشق پر با یک لیوان اب

سالاد و روغن زیتون سبزی

اب،زیتون ،الو خیس کن ،انجیر خیس کن،برگ زرد الو بخور توی برنامه هر روزت باشه

کیوی دوتا بخوری راحت راحت میشی

یک بطری خانواده اب سریع میاد یا یه فنجون قهوه به نصف نرسیده دسشوییت میگیره

روعن کرچک یکم بخور

شربت لاکتوز فکر کنم سرچ کن ببین

روغن زیتون

زردالو خشک و بزار خیس بشه بخور

سوال های مرتبط

مامان علیرضاوابولفضل مامان علیرضاوابولفضل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان اوینا مامان اوینا هفته یازدهم بارداری