۱۱ پاسخ

بخور اکالیپتوس عالیه بینیتو بازمیکنه ازعطاری بخر

آب نمک درست کن آب ولرم بایکم نمک،ی سرنگم بیاربزن توبینیت هرسوراخ زدی اون سوراخ دیگروبگیروبکش بالابعدبریزبیرون ازدهنت وبادماغت فین کن،چندروزتکرارکنی عفونت سینوسات خشک میشه

واکسن نزدی گلم؟

ویکس از داروخونه بخر بو کن

عناب خشک دود کن دودش رو استشمام کن باز میشه بینیم یا سرم اب نمک بکش بالا با بینیت باز میشه

منم همینطور بودم رفتم دکتر زنان اسپری بینی داد

الهی رفتی دکتر

آش سوپ درست کن بخور آب جوش هم خوبه ک بخوری چون ک بدنت ضیف شده

آخه عزیزدلم چرا هردوتا شونو خوردی یکیشو میخوردی

خرمالو برات خوبه میتونی بخوری خرمالو برای کسانیکه ک سرماخوردن خیلی شماهم هم از دکترت بپرس بگیر بخور

بخورخیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان تمشک مامان تمشک ۲ ماهگی
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۶ ماهگی
مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وپنجم بارداری