سلام مامانا سرما خوردم چی بخورم

۵ پاسخ

صبح برو گلم

برو دکتر گلم

تو اب نمک ابقوره بریز غرغره کن عالیه
اگرم بیینیت گرفته اب نمکو ازبینی بالا بکش کمی اذیت میشی ولی عالیه

آب نمک قرقره کن

آب و لیمو تازه با کمی عسل
دمنوش به و به دانه
بخور بده مرتب

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک ۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان آتاناز،آنیسا🩷 مامان آتاناز،آنیسا🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هلیا 🖤😭 مامان هلیا 🖤😭 قصد بارداری
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری