سرما خوردم چی بخورم؟

۴ پاسخ

آب گرم سوپ گرم شیر چایی کمرنگ کیوی پرتقال وتوت فرنگی نشاسته آب چوش عسل منم همین هارا دارم مصرف میکنم

بهتره بری دکتر به من گفتند آموکسی خطرناکه ولی دکترم تجویز کرد دوروزه خوب شدم

فقط میتونی استامینوفن ساده بدون کدوئین بخوری البته که بری پیش دکتر بهتر سرخود هیچی مصرف نکن

سوال منم هست گلومم عفونت کرده😑

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک ۲ ماهگی
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۶ ماهگی
مامان آیهان 🥹 مامان آیهان 🥹 ۴ ماهگی
مامان عشقای من 💙🩷 مامان عشقای من 💙🩷 ۴ ماهگی
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان دلسا خانوم مامان دلسا خانوم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هلیا 🖤😭 مامان هلیا 🖤😭 قصد بارداری
مامان نیلساوسامین مامان نیلساوسامین ۳ ماهگی
مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری