سلام مامانا سرما خوردم اساسی چی بخورم؟

۶ پاسخ

آب گرم و لیموترش و یه قاشق عسل بخور عزیزم مخصوصا اول صبح که بیدار میشی.
در طول روزم آب ولرم خیلی زیاد بخور

لیموشیرین شلغم درکل میوه بیشتربخورزودخوبت میکنن

دکتر بری بهتره
سوپ، مرکبات، مولتی ویتامین بخور
قرص فقط استا ساده
اگه گلو دردی دیفن ساده یا آب نمک قرقره کن. دمنوش عناب بخور

من سرم زدم برو دکتر عمومی بگو چند هفته ای سرم و امپول زدن کلی با قرص 3.4 روزم شلغم و سوپ و آبکی خوردم کلا

بری دکتربهتره سرم مینویسه زود تاثیر میذاره

آب پرتقال چای عسل آبلیمو استامینیفون ساده سوپ ...

سوال های مرتبط

مامان دختر م وفسقلی مامان دختر م وفسقلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیلساوسامین مامان نیلساوسامین ۳ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان هلیا 🖤😭 مامان هلیا 🖤😭 قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی
مامان ابوالفضل کوچولو مامان ابوالفضل کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته نوزدهم بارداری