خانوما سرما خوردم چی بخورم😥

۴ پاسخ

مایعات گرم مثل چای کم ، سوپ درست کن بخور ، گلابی سیب و پرتقال بگیر بخور.

من سرما خوردم شدید سیب پخته با آبش لح می کردم قرص سرما خوردگی خوردم استامینوفن دوبار خوردم تب لرز داشتم به شما توصیه نمی کنم برید پیش دکتر دارو تجویز می کنه اگه خفیفه سوپ ومایعات داغ بخور

سوپ مرتب بخور،آبجوش صبحا بخور،کمرت حتما گرم نگه دار

فقط آب نمک قرقره کن عالیه

سوال های مرتبط

مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عشقای من 💙🩷 مامان عشقای من 💙🩷 ۴ ماهگی
مامان امید زندگیم مامان امید زندگیم ۹ ماهگی
مامان دلسا خانوم مامان دلسا خانوم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیلساوسامین مامان نیلساوسامین ۳ ماهگی