دوستان تب بچمو گرفتم چقد بالاهه

تصویر
۵ پاسخ

اوکیع

نه عزیزم ۳۷٫۵ به بالا تب حساب میشه

تب ندارع که
بالای ۳۸ تب هست

اصن بالا نیس نرماله

۳۶/۵تا ۳۷/۵ عادیه

سوال های مرتبط

مامان قند مامان قند ۳ ماهگی
مامان آرین👩‍🍼💙 مامان آرین👩‍🍼💙 ۴ ماهگی