تب چقد بشه ببرم دکتر بچمو؟

۴ پاسخ

۳۹ باشه با پاراکید و پاشویه اگه پایین نیومد باید ببری

والله بهداشت ب من گفت واکسن زدنی ۳۸ ب بالاشد ببر

39 به‌بعد

۳۹.۴۰خطرناکه زیر این اعداد قابل کنترله

سوال های مرتبط

مامان یاشار مامان یاشار ۱۴ ماهگی