خانما شما ماهی میخورین ؟؟؟

۱۵ پاسخ

نه به جاش امگا۳ داده دکتر

اره قزل الا

بله میخورم

نه.قرص امگا۳

نه متاسفانه از اول بارداری نتونستم بخورم بدم میاد

من اولای بارداریم زیادخوردم هفته دودفه چون مرغ گوشت قرمز نمیخورم الان سه ماه ازدلم رفته هیچی نمیخورم

من از بوش بدم میاد دکتر امگا۳ داده

نه نمی‌خورم

اره دوست دارم ماهی

اره سالمون
البته میگن قزل هم‌ خوبه ولی من بدم میا

من اصلا نمیتونم بخورم🥲هرشب امگا۳ میخورم

منکع بدم میومد از ماهی ولی بخاطر نینی میخورم ب زووور

من ماهی سالمون میخورم ولی بعدش عذاب وجدان میگیرم که چرا خوردم نکنه ضرر داشته باشه

خیلی وقته نخوردم
یه ماهی میشه

منک ن🥲خوشم نمیاد تو بارداری

سوال های مرتبط

مامان عماد❤️ مامان عماد❤️ ۹ ماهگی
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 ۵ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی