۶ پاسخ

خوب مگه نباید بیاد پایین؟؟

دیگ هفتت اوکیه استرس نداشته باش

موندم از استرس میمیرم

زایمانم نزدیگه

نیاد؟؟خب طبیعیه دیگه

طبیعی دیگه تو ۹ ماه

سوال های مرتبط

مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ ۲ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی روزهای ابتدایی تولد