۴ پاسخ

نصف وزنش بده

نه دختر تب نمیکنه البته چندتا زده اونای که یدونه به دست زدن اصلا مراقبت نداره خود بهداشتم گفت ولی اگه دوتا زدی بده

عزیز واکسن یکسالگی مراقبت نیاز نداره

استامینوفن بده

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان حسین و تودلی مامان حسین و تودلی ۱ سالگی