خانوما از صب ول درد خفیف دارم طبیعیه

۵ پاسخ

اره طبیعی منم دارم گاهی میگیره ول میکنه

طبیعیه اما استراحت کن کار نکن ،مایعات زیاد بخور ،عصبی نشو ،دوش هم بگیری بدنت ریلکس میشه

گفتم ۸ هفته کامل شه برم ۸ هفته و یک روزمه الان

اره عزیزم

اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته هفتم بارداری