خانما تن ماهی بده بخوریم تو هفته من؟

۹ پاسخ

با یکی دو بار مشکلی نیست

کنسرو خوب نی کلا در حد رفع هوست بخور

بله نخور

خودماهی رو خودت درس کن بخور منم سه بار ماهی. شیر گرفتم درس کردم خوردم هیچ مشکلی ام نداره خیلیم خوبه برای بچه

من از اون موقع فهمیدم باردارم نخوردم تا حالا

نخوري بهتره تو تايم بارداري چون جيوه داره و توصيه نميشه اما براي رفع حوست يه كوچولو بخور!☺️

اره من پکتر گف نخوری

در حد کم اشکال نداره، چون جیوه داره مصرف زیادش خوب نیست

اصن نباید غذاهای کنسروی خورد تا آخر بارداری

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیلا و بردیا❤️ مامان آیلا و بردیا❤️ ۶ ماهگی
مامان بچه شیر🎀 مامان بچه شیر🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی