۷ پاسخ

من یه بار خوردم نمیدونستم
البته خیلیییی کم خوردم

من خوردم چند بار

من که میخورم ولی کم

من تا حالا شیش بار خوردم

خیلی دوست دارم بخورم ولی میگن اصلا خوب نیست

نه عزیزم به خاطر جیوه بالا ش خطر زیاد داره

والا منو انقد ترسوندن گفتن جیوه داره و کلا غذاهای کنسروی نخورین تا الان نخوردم ولی به شدت هوس میکنم
انصاف نیست 😭

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان مامان پسر مامان ۷ ماهگی
مامان آریا و جانان مامان آریا و جانان ۷ ماهگی
مامان 💫نور زندگیم✨ مامان 💫نور زندگیم✨ ۶ ماهگی
مامان لنا کوچولو🐥 مامان لنا کوچولو🐥 ۵ ماهگی
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری