آش رشته بخورم یا نه به معدم‌فشار نمیاد؟؟!!

۵ پاسخ

یه بشقاب اشکالی نداره

وای من کل بارداریم ویار آش داشتم و کلی هم میخورم با کشک زیاد 😄 حبوباتشو خیس کن از شب قبل عزیزم

اخ که من سه ماهم بودو هوس آش رشته کردم با ترسو لرز یه کاسه خوردم نوش جونت عزیزم

به مقداری بخور که بهت فشار نیاد دیگه وفتی داری نیهوری خودش نشان میده

نخود لوبیاهاشو جدا کن بخور

سوال های مرتبط

مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان αунαη🩶👼🏻 مامان αунαη🩶👼🏻 ۲ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان پسرای ناز مامان مامان پسرای ناز ۹ ماهگی