آش رشته برای اونایی ک قند دارن خوبه یا بد

۴ پاسخ

اگ با نون نخوری خوبه رشته قند داره ولی سبزی و حبوبات باعث میشه قند دیرتر ازاد شه

خیلی خوبه من قند دارم هفته ای ی بار میخورم نمیشه هیچی نخورد که

رشته با آرد گندمه دیگه . قند داره . مثل نون
ولی خب سبزیجات و حبوبات اینا هم داره خوبه 🤔

نمیدونم ولی به اندازه یه کاسه کوچیک میخورم

سوال های مرتبط

مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان αунαη🩶👼🏻 مامان αунαη🩶👼🏻 ۲ ماهگی