اگ با نون نخوری خوبه رشته قند داره ولی سبزی و حبوبات باعث میشه قند دیرتر ازاد شه
خیلی خوبه من قند دارم هفته ای ی بار میخورم نمیشه هیچی نخورد که
رشته با آرد گندمه دیگه . قند داره . مثل نون
ولی خب سبزیجات و حبوبات اینا هم داره خوبه 🤔
نمیدونم ولی به اندازه یه کاسه کوچیک میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.