۸ پاسخ

نه هردو خوبه

نه عزیزم بخور

انار قند خون میاره پایین فک کنم یدونه مجازه
عدسی هم همین طور اینا قندی ندارن

حبوبات همون کربوهیدراته ک قند هست..
مثلا یه بشقاب عدسی نصفش فیبرها نصفش کربوهیدرات
انار هم بله محدودیت داره
در کل روزی دو الی سه تا میوه میشه خورد
خیلی سخته من عاشق میوه ام☹️

عدسی خوبه
ولی انار قند داره

نه حبوبات که کلا خوبه..میوه هم خوبه

هردوشون خوبه

انار که نه خوبه
عدسی رو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان الهام مامان الهام ۱۲ ماهگی
مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر ۱ ماهگی