۵ پاسخ

علایمی هم دارین که قندتون بالاس؟؟

۳۷ هفته
که چون معاینه تحرکی شدم ۳۶ هفته و ۴ روز ب دنیااومد

من موقع دختر اولم ۳۵ هفته بود و موقع پسرم ۳۴ هفته ختم بارداری داشتم...انسولینی بودم

۳۸ هفته

۳۷ و سه روز

سوال های مرتبط