اونایی ک توبارداذی قند دارن چی استفاده مکنن

۴ پاسخ

متفورمین شیرینی جات هیچی نمیخورم اصلا لواشم حذف کردم سیب زمینی و ماکارانی اینام خیلی کم میخورم فقط میوه رو رعایت نمیکنم میخورم

همه‌چی هم میخورم ولی کم

من متفورمین

من انسولین زدم هر شب 16واحد ولی کلا شیرینی جان نخوردم به هیچ وجه ولی غذا اینا خوب خوردم پیاده روی هم بعد هر غذا بیست دقیقه داشتم

سوال های مرتبط

مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان لیوین🩷 مامان لیوین🩷 روزهای ابتدایی تولد