چرا بچه اینجا لگد میزنه کشاله ران

۴ پاسخ

بریچ بود سفالیک شد دوباره بریچ شده ینی؟؟

واس من خیلی تو کشاله ران میزنه

منم تو کشاله رانم حس میکنم ولی هفته های بالا اینطور شده برام
هفته شما تو واژن و زیر شکم حسش میکردم

چون بچه بریچه یعنی با پاهاش پایینه سرش بالا

سوال های مرتبط