بچه ها من خیلی ترش کردم چیکار کنم!؟

۷ پاسخ

من قرص پنتوپرازول میخورم عالیه

فاموتیدین بخور

بستنی آب روی آتیش

شربت الومینیوم ان جی،ابه رو اتیشه همون لحظه خوبه خوبه.عرق نعنا هم یکم میتونی بخوری.ماست هم خوبه بخوری

چایی زنجبیلم خوبه من دوبار خوردم خیلی بهترم کرد

یذره پنیر بخور

شربت لاکسی ژل بگیر

سوال های مرتبط

مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری