۶ پاسخ

سلام عزیزم منم همینجور بودم دکتر گفت قرص فاموتیدین 40 بخورم گفت تا 2بار در روز هم میتونم بخورم

چندقاشق ماست بخور

من وقتی ترش می‌کنم یه ادامس تو دهنم میزارم بعد ده دقیقه خوب میشه چون دهان در حال جوییدن معده همش باز و بسته میشه چیزای تو معده رو هظم می‌کنه

قرص معده بگو دکترت بده

وای منم 😮‍💨😮‍💨

من فاموتیدین میخورم

سوال های مرتبط

مامان Ali مامان Ali هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان پسر مامان پسر هفته بیست‌وسوم بارداری