سلام دو روز شده ترش میکنم چی بخورم ???

۴ پاسخ

یه کوچولو نمک با سرانگشتت بذار رو زبونت بذار اب شه بره پایین، اب رو آتیشه. اگه فشار بالا نیستی، البته مقدارش انقد کمه فک نکنم تاثیری رو فشار بذاره. جدای از این دکتر برام شربت آدی ژل نوشتن

پنتوپرازول ۲۰ بخور ناشتا

دکتر به من قرص پنتومید داد

خاهرا تو روبیکا گروه زدم کسی هست بیاد
از حال هم خبر دار شیم
ایدیم میذارم
oomoo19
این رو تو روبیکا بنویسید بعد اولش@ اینو بزارید در پیام های ذخیره خودتون بفرستید بزنید روش بهم پیام بدید لینک بدم💙
اونجا از هر شهری هستن
حتی میتونید سوال هاتونم بپرسید
اینجا ک نت کسی بالا نمیاره♥

سوال های مرتبط

مامان دنیا مامان دنیا ۳ ماهگی
مامان هستی مامان هستی هفته هشتم بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری