بچها شیش هفتمه میتونم قرمه سبزی بخورم 🥺🫰🏻

۲۱ پاسخ

عزیزم شنبلیله زیاد داخلش نریز اما مجازی بخوری بیش از حد نخور گلم

بلههه

بخوووووور

من از همون اول همه چی میخوردم
زعفرون و عسل فعلا نخور

بخور زیاد نخور یه کاسه کوچیک بخور
به نظر من که چرته این حرفا

عزیزم بخور ولی کم در حد هفته ای یک بار مشکلی نداره

من خیلی خیلی هوس میکنم ، هفته ای ۲ بار اینا میخورن

بخور عزیزم چرا نخوری...فقط آب هویج...جگر....انواع دمنوش....زعفرون..زرشک اینارو نباید بخوری

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😅😅😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

نخوری بهتره

وا چه ربطی داره

بخور چرا نخوری

واااا بخور ب اندازه و متعادل چرا خود زمی میکنین

وای من دلم چقدحواست همسایمون داره درست میکنه بوش تاخونمون هست

منم امروز خوردم

سلام خانما من چند ماهه اقدامم ۱۰روز مونده بود ب پریودیم نزدیکه ۵روزه بیحال بودم و حالت تهوع داشتم و ۲بار بالا اوردم بعد رفع شدن همه اینا الان ۲روز مونده ب پریودیم امروز زیر دلم درد میکرد یکمم ترشح داشتم علایم چی میتونه باشه دعا کنین باردار باشم

سلام مهربون امیدوارم مطالعه تایپیکهای من بتونه کمک کنه😍⚘️😍

چرا نخوری عزیزم بخور چیز بدی نیست

اره چرا نشه 🥴
زرشک دمنوش جیگر اب هویج زعفران نخور بقیه مجازی

مگه نمیخوردی😂😂

من دیروز خوردم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💕🎀 مامان دوقلوها💕🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق 🤍 مامان فندق 🤍 هفته هشتم بارداری
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمدامین مامان محمدامین روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری