خانوما برای نفخ دوره بارداری چی خوبه؟

۵ پاسخ

آلومینیوم ام جی

عرق نعنا بخور

نخوردن هرچی که نفاخه😵‍💫
مایعات فراوان
مخلوط عسل و آب گرم هم موثره برای من
و دکترم یه دارو داد که اگه نفخم زیاد بود بخورم

از دکترت بپرس چه دارویی بخوری اگه با دارو میخوای دفع بشه

اولا پرهیز غذایی خیلی خوبه ببینی چی بهت نمیسازه
دوما دایمیتکون ۴۰ عالیه مجازه تو بارداری

سوال های مرتبط

مامان سامیار عزیزم💙 مامان سامیار عزیزم💙 ۱۰ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان پندار مامان پندار ۲ ماهگی
مامان زینب مامان زینب ۱ ماهگی
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد