سلام مادرا
پسر من خیلی عطسه میکنه نمیدونم چرا یعتی عادیه

۵ پاسخ

اره عادی

آره میگن طبیعیه پسرمنم میزنه

روزی ۲۰ تا طبیعی

منم دوسه بار پشت هم مادربزرگم‌ میگه خوبه این

آره عزیزم نیکا هم همینطوره در روز تا ۶ بار رو عطسه میکنه

سوال های مرتبط

مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی
مامان علی💙 مامان علی💙 ۳ ماهگی
مامان 🤎بارانا🤎 مامان 🤎بارانا🤎 ۶ ماهگی
مامان پــســری✨👶🏻✨ مامان پــســری✨👶🏻✨ ۱۴ ماهگی