ناهار چی گذاشتین برای بچهاتون؟

۸ پاسخ

اوتمیل موز

سوپ آب قلم

قورمه سبزی به درخواست همسری از همون به نیهان هم میدم برنج با گوشتشو

هنوز منتظرم بلند بشه صبحونه ای آماده کردمو بخوره
ما اول برا خودمون ناهار گذاشتیم

تصویر

من میخام بچیزی با عدس امتحان کنم امروز 😂

آبگوشت
صبحانه املت خورده

هنو صبونه نخوردیم خواهر🤣

هنوز درست نکردم ولی احتمالا کته

سوال های مرتبط

مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی
مامان هامین🦋 مامان هامین🦋 ۱۴ ماهگی
مامان کایــرا👧🏻🎀 مامان کایــرا👧🏻🎀 ۱۰ ماهگی