ناهار برای نینی چی گذاشتین؟؟

۵ پاسخ

عدس ، لوبیا ، نخود، سیب زمینی و هویج و کره
میکس کردم

نخود لوبیا خیسوندم پختم خیلی نرم شد
عدس هم خیس شده ریختم

این سوپی ک میگید چیا میریزید چجوری درست میکنید والا من موندم چی بریزم

سرما خورده سوپ درستیدم

من ماش

لوبیا پلو با ماست😁

سوال های مرتبط

مامان یزدان ورادین مامان یزدان ورادین ۱ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی
مامان هامین🦋 مامان هامین🦋 ۱۴ ماهگی
مامان کایــرا👧🏻🎀 مامان کایــرا👧🏻🎀 ۱۰ ماهگی