من براش گوشت بار گذاشتم داخلش یه چند تا لوبیا چیتی هویج رنده شده یکم پیاز سیب زمینی هم گذاشتم. پخت یکم که آب گوشت موند بهش نیم دانه اضافه میکنم به صورت کته میدم بهش. یه غذای من در آوردی😆
سوپ ( مرغ برنج کدو سبز هویچ گوجه سیب زمینی پیاز اسفناج )
جی جی
سوپ دال عدس
تخم بلدرچین با کره
فرنی😂
عدسی( عدس و سیب زمینی و سینه مرغ و برنج نیم دانه و کره)
یه کم شل درست میکنم و وقتی میخوام بهشون بدم یه کم نون توش تلیت میکنم(نون رو چرخ کردم)
چندوعده غذا میدین مگه
میخوام عدسی بپزم براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.