مامانا
ناهار برای بچه هاتون چی گذاشتین ؟

۹ پاسخ

من براش گوشت بار گذاشتم داخلش یه چند تا لوبیا چیتی هویج رنده شده یکم پیاز سیب زمینی هم گذاشتم. پخت یکم که آب گوشت موند بهش نیم دانه اضافه میکنم به صورت کته میدم بهش. یه غذای من در آوردی😆

سوپ ( مرغ برنج کدو سبز هویچ گوجه سیب زمینی پیاز اسفناج )

جی جی

سوپ دال عدس

تخم بلدرچین با کره

فرنی😂

عدسی( عدس و سیب زمینی و سینه مرغ و برنج نیم دانه و کره)
یه کم شل درست میکنم و وقتی میخوام بهشون بدم یه کم نون توش تلیت میکنم(نون رو چرخ کردم)

چندوعده غذا میدین مگه

میخوام عدسی بپزم براش

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی
مامان یزدان ورادین مامان یزدان ورادین ۱ سالگی
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان محمد💛 مامان محمد💛 ۱۵ ماهگی
مامان هامین🦋 مامان هامین🦋 ۱۴ ماهگی