۸ پاسخ

نوش جون خانم خانمااا😋😘❤️

نوش جونش
همه شو میخوره؟

نوش جونش قشنگم چه ترکیب مقوی گذاشتی 😍😘

دختر من غروبا وعده این طوری سنگین میخوره الان میخام بهش فرنی کدوحلوایی بدم

به نخورد☹️😂هیچی نمیخوره

عزیزم میشه بهم پیام بدی نمیشه پیام بدم

عزیزم میخوره اخه؟
من چند‌روز پیش هویج برنج و مرغ گذاشتم نخورد عوق زد

من امروز سرلاک حریره بادوم داشتم درست کردم دادم نخورد اصلا
دو سری قبل دادم خورد ها اینسری نه 🥲

سوال های مرتبط

مامان هامین🦋 مامان هامین🦋 ۱۴ ماهگی
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی