سلام وزن بچم ۱۷۹۰خوبه؟

۶ پاسخ

من32هفته رفتم 2کیلو کامل بود

کمه عزیزم

اره خوبه

بستنی و اجیل و حلیم بخور یکم پایینه عزیزم ❤️

پایینه ی کم
منم 1500 بود این هفته وزنش کمه نگرانشم

سلام اره نرماله دکتر چیزی بهت نگفت

سوال های مرتبط

مامان حنان مامان حنان ۵ ماهگی
مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 ۸ ماهگی
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان دوتابچه مامان دوتابچه روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام و آرتین🩵 مامان آرسام و آرتین🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دایان مامان دایان هفته چهلم بارداری
مامان شاهان گل پسرمون مامان شاهان گل پسرمون تولد
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۱ ماهگی