این قطره چطوره استفاده کردین ؟

تصویر
۳ پاسخ

من به دخترم میدم دلدرش و بهتر کرده ولی خیلی بد مزه اس

گریمیچر خارجی از همه بهتره

استفاده کردم خیلی بد مزه ی یه بار دادم به سبحان داشت خفه میشد 🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان رادین و نلین مامان رادین و نلین ۱۰ ماهگی