از این قطره استفاده کردین چطور استفاده کنم

تصویر
۵ پاسخ

من بخاطررفلاکسش دکتر گفت هر ۴ساعت سه قطره توهرسوراخ

منگ شیر سینمو میدوشم با قطره چگون میریزم دماغش تا خیس بخوره بعد با فینگر در میارم

قطره بینیه. اگه بینیش کثیفه دو سه تا تو هر سوراخ بریز بعد با پوار بکش یا دستمال فیتیله کن بکش تو دماغش.

من اوایل یکی تو این سوراخ یکی تو اون سوراخ بینی میریختم با فین گیر تمیر میکردم بینی شو الان بدون قطره تمیز میکنم بینی شو

من ت هر سوراخ بینی دوتا میریزم

سوال های مرتبط

مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۸ ماهگی