۱۲ پاسخ

میگن خیلی خوبه
من کولیف دادم دایمیتیکون پدی لاکت دادم فایده نداشت
گریپ میکسچر میدم خوبه فعلا

من کولیف میدم

منو دکتر گریپ میکسچر رچ گفت دوتا نصفی بده من دوتا میدم

بازم میگم بچه بالای یک ماه فقط اهورا نی نی عالیه👌

کولیک پدیا بست بده

من اینفاکول با گریپ‌میکسچر میدم، نمیگم بی تاثیر بوده، نسبت به قبل بهتر شده ولی هنوز درد داره و خیلی اذیت میشه. کولیک بچت در چه حده؟ منم کولیکز میدادم اصلا تاثیری نداش.

بی بی کر هم خوبه

برا من که خیلی خوب بود

من سه روزه استفاده میکنم فعلا که هیچی

اره من استفاده کردم کمی طول میکشه تا جواب بده ولی تاثیرشو میذاره ب مرور

والا من‌از اینفاکول هم‌ نتیجه ای ندیدم

من خیلی راضی بودم

سوال های مرتبط