کدو هم سردیه؟ میشه توشیردهی خورد؟

۳ پاسخ

نه عزیزم بخور نوش جان برای شیرت هم خوبه

بخور بعدش یا عرق نعنا یا چایی نبات بخور

ن عزیزم معتدله، بزای شیر دهی عالیه

سوال های مرتبط

مامان شكوفه گيلاس مامان شكوفه گيلاس ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی