۳ پاسخ

روژها بایدخورد یاشب

منم همینم یه هفته ست زینک میخورم فکر کنم یه کوچولو بهتر شده

دکتر بمن زینک‌ داده بود

سوال های مرتبط

مامان شكوفه گيلاس مامان شكوفه گيلاس ۴ ماهگی