سلام خانما این پودر رو چطوری مصرف کنم

تصویر
۱۲ پاسخ

به اندازه که دکتر گفته بریز‌ تو یک لیوان آب نیمه داغ هم بزن مثل چایی بخور
برا من دکتر گفته ۳ قاشق تو ۲۰۰ گرم آب که میگه یک لیوان میخورم
ببین چجوری تجویز کرده

از الان ؟؟؟؟؟؟

وزنت چقدره که اینو داده؟!

من توی اب جوشیده حل میکنم طبق دستور مصرف روش
بزار سرد شه حداکثر ۴۰ درجه باشه یا سردتر بعد دو پیمانه از شیرخشک رو بریز تو اب از قبل جوشیده سرد شده

وزنت چقدر بود

چند گرفتین؟

من میریزم تو شیر میخورم مزه شیر کاکائو میگیره با اب دوست نداشتم
دکترمم گف شیر میریزی تو شیر؟😅

واس چیه

مگه وزن بچه چقدر که تو این هفته میخوری

با آب قاطی کن بخور

خودت خریدیش یا دادنت؟

برای چیه؟

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۳ ماهگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان رویسا 🧸🎀 مامان رویسا 🧸🎀 ۵ ماهگی