خانما سونو رفتم ببینین خوبه بنظرتون؟

تصویر
۴ پاسخ

عالیه عزیزم ده روز دیگه برو صدای قلب رو میشنوی😍😍😍

منم دقیقا هم هفته و روز شما هستم
میخاستم فردا برم سونو
شوهرم خیلی اصرار داره ک بریم ببین همه چی نرمال باشه
البته یبار ۴هفته رفتم

ن عزیز مشکلی ندارع بد ۱۵ روز دوباره سونو بده نی نی خوشگلت ببینی

خیلی زود رفتی جنین هنوز تشکیل نشده ۳هفته دیگ برو ایشالا هست

سوال های مرتبط

مامان 🩵هیرمان🩵 مامان 🩵هیرمان🩵 ۳ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۷ ماهگی
مامان گل پسر💙👶 مامان گل پسر💙👶 هفته بیستم بارداری
مامان ماهلین وتودلی مامان ماهلین وتودلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیان و آیلی مامان آیان و آیلی هفته دوازدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هشتم بارداری