خانما ببینین جواب سونو ام خوبه

تصویر
۷ پاسخ

توت فرنگی میخورم با هندوانه و بستنی
بستنی دیگه زیاد تا دلت بخواد😂

همه بهم میگن میگن خوشگل شدی پوستت صاف شده نمی‌دونم اول سالم باشه ولی خدایی خودم میگم غریبم لاقل یه پسر باشه پشتم گرم باشه بهش هر جور هم باشه آخرش بزرگ میشه زن میگیره می‌ره جدا خودش ولی برا من خوبه تو شهر غریبم ولی دختر هم باشه اشکال نداره فقط خدا کنه سالم باشه

خیالم راحت شد دیگه گفت ۱۲هفته بیا برا جنسیتش هم معلوم میشه

اره همه چی خوبه خداروشکر

خوبه خداروشکر

عزیزم عکس قلب رو بهت نداد؟؟؟

بله همه چی خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣🐣 مامان جوجو ممد🐣🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان سوین مامان سوین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه امام رضا😍 مامان هدیه امام رضا😍 ۷ ماهگی
مامان خرسی🧸 مامان خرسی🧸 هفته شانزدهم بارداری