تاریخ زایمان منم همینه
فدااتشم مرسی
خداروشکر همه چی خوبه عزیزم 🤲🏼 برا ما هم ک چشم انتظار نی نی ایم دعا کنید عزیزم تو این شب های عزیز
خدارو شکر عزیزم باهمیم منم فردا انشالا به امید خدا میرم سونو قلب نی نیمو بشنوم
همه چی خوبه قلبم تشکیل شده
هفتت با من یکیه فک کنم عزیزم .من هنوز سونو نرفتم برم ینی؟؟؟موندم بین دوراهی
بنظر من نرماله باز از یکی که بهتر بلده بپرسین
ای جونم فکرکنم تقریبابامنی ی هفته زودتر
دعاکن منمبرم اوکی باشه همه چی
خداروشکر همه چی خوبه 😍
همه چی خوبه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.