سلام خانما به نظرتون جواب غربالگریم خوبه؟

تصویر
۲ پاسخ

این غربالگری دومه؟
دکترت گفت بدی
انتی همه چی خوب بود؟
من انتیم خوب بود ولی غربالگری دوم نوشت برام
هزینه اش چقد شد

احتمال دخمل دادن بهت؟

سوال های مرتبط

مامان هستی و  هانا مامان هستی و هانا روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کیانا و عدس🧿🐣 مامان کیانا و عدس🧿🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گردو🩵 مامان گردو🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان اَدِلیا و آدریَن😍 مامان اَدِلیا و آدریَن😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان کادوی خدای مامان کادوی خدای ۳ ماهگی