دوستان تو هفته ی من اشکال داره رو کمر بخابی؟

۶ پاسخ

منم انقد دلم میخاد به پشت بخوابم یا دمر

بله در حد ده دقیقه مشکل نداره

من ۱۳ هفته ام نمیتونم ب کمر بخابم اذیت میشم

نی نیت پسره؟

اره عزيزم ديگه نبايد رو كمر خوابيد فقط پهلو به پهلو وقتيم داري جابه جا ميشي خيلي با احتياط بايد تغيير حالت بدي

از ۲۰ به بعد مهمه که نخابی قبلش اوکیه

سوال های مرتبط

مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 ۱۱ ماهگی
مامان 🩷دخملیم 🩷 مامان 🩷دخملیم 🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری