خانوما آزمایش سلفری چ آزمایشی هس همه میرن یا ن

۶ پاسخ

من هر دو بچه هام رفتم خیلی خوبه دقیق بیماری های ژنتیکی رو چک میکنه

من ان تیم خوب بود1/2یا 1/3بود
ولی چون بالای 30 سال دارم
خودم گفتم بنویسه واسم

ی ازمایش ژنتیکی ک برای فرادبالای ۳۵سال انجام میدن چیزبدی نیست تازه نگرانی هاروهم برطرف میکنه وجنسیتم مشخص میکنه

نیاز نیست همه برن اونایی که آزمایش ان تی ریسک زده باشه میرن بقیه میتونن برن مونده به خودشون جنسیت و بقیه موارد کروموزومی ۹۹ درصد درست تشخیص میده

یه آزمایش غربالگری که از خون مادر میگیرن و روی dnaجنین داخل خونه مادر ازمایش انجام میدن

نه بعضی تو ده هفته میرن برا تعیین جنسیت به دلخواه خودشون .بعضی هم مثل من اگ آن آتی مشکل داشته باشه میرن

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیرعباس و آراز مامان امیرعباس و آراز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ستایش مامان ستایش هفته سی‌ام بارداری