سلام مامانا خوبین درد کشاله ران طبیعیه؟؟

۷ پاسخ

واای منم دارم از درد میمیرم😫

من از الان دارم😭😭

آره عزیزم طبیعیه
خیلیم درد بدیه 😮‍💨

اره منم دارم و واقعاااا درد بديه..از هفته ٢٠ شروع شد.مخصوصا پهلوي چپ ميخوابم ميخوام بلند شم ميميرم از دردش

بله طبیعیه

اره عزیزم تا اخر بارداری هم همراهتونه

آره عزیزم 🥺منم دارم میمیرم ازدرد

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نینی خوشمل💙🧿 مامان نینی خوشمل💙🧿 ۱۱ ماهگی
مامان مغز بادوم 🥺 مامان مغز بادوم 🥺 هفته سی‌وششم بارداری
مامان خداروشکر مامان خداروشکر ۱۲ ماهگی
مامان فندق 💝💖💝 مامان فندق 💝💖💝 ۳ ماهگی