مامانا شیرخشک های ۲اصلا وزن دهی هم دارن؟؟

۳ پاسخ

ربطی به شیر خشک نداره عزیزم
کلا وزن دهی خیلی کم میشه از ۶ ماه بعد ماهانه یا هر دو ماه شاید ۱۰۰ تا ۳۰۰ گرم بره بالا

کلا تا ۶ماه وزن گیری بچه ها خوبه
بعد اون میاد پایین

برا پسر من که اصلا از ۶ ماه تا الان که یک و نیم ماه گذشته ۳۰۰ گرم اضافی کرده

سوال های مرتبط

مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 ۱۰ ماهگی
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۱ سالگی
مامان رهام مامان رهام ۱۳ ماهگی